loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 264 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

(ترانه : رویا شکیب ، میکس و مسترینگ: سعید مدرس)

————————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Saeed Modarres – Man Bito

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Saeed Modarres – Man Bito

—————————————————-

متن آهنگ سعید مدرس به نام من بی تو

رد میشی دوباره از من
کاری واسه تو نداره
حتی وقتی من نباشم
زندگی ادامه داره
از همون روزای اول
پشت سنگرم نبودی
تو یه عابری که میری
از کنار من بزودی
هی تو بدون من
هی من بدون تو
تو بدون من
هی من بدون تو
تو بدون من
هی من بدون تو
تو بدون من
هی من بدون تو

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تو بدون من هنوزم
فکر بردنی میدونم
من بدون تو با سازم
توی جنگ تو میخونم
از همون روزای اول
پشت سنگرم نبودی
تو یه عابری که میری
از کنار من بزودی
هی تو بدون من
هی من بدون تو
تو بدون من
هی من بدون تو
تو بدون من
هی من بدون تو
تو بدون من
هی من بدون تو

—————————————————-

منبع : تاپ صدا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 347
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,598
  • بازدید ماه : 3,686
  • بازدید سال : 34,491
  • بازدید کلی : 305,055
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل