loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 406 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام عاشق شدم با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

—————————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ehsan Haghshenas – Ashegh Shodam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Haghshenas – Ashegh Shodam

—————————————————

متن آهنگ احسان حق شناس به نام عاشق شدم

عاشق شدم دوباره داره بارون میباره
صدای پاهات میاد دلم آروم نداره
ما حالمون چه خوبه زندگی با ما خوبه
ما مال هم میمونیم جدایی از ما دوره
جدایی از ما دوره
بارون داره میباره هوا چه بوی داره
شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم

احسان حق شناس به نام عاشق شدم
که پیش من نشست به من فقط دلبستی

بارون داره میباره هوا چه بوی داره
شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
که پیش من نشستی به من فقط دلبستی

بارون داره میباره هوا چه بوی داره
شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
که پیش من نشستی به من فقط دلبستی

—————————————————-

 source : Topseda

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 347
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,759
  • بازدید ماه : 3,847
  • بازدید سال : 34,652
  • بازدید کلی : 305,216
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل